Uncategorized

UN NOU FILTRU PHANTOM APP

BOLLÉ  LANSEAZĂ O NOUĂ EXPERIENȚĂ DE REALITATE AUGMENTATĂ PENTRU PRODUSELE SALE DE IARNĂ ȘI CEA MAI BUNA Lentilă PHANTOM

Bollé inovează din nou cu un nou filtru pentru a încerca  Phantom Photochromic Lens si pe casca RYFT și ochelarii de schi NEVADA direct de pe smartphone.

Lyon, France – October 2020

Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, brandul Bollé se remarcă prin inovațiile sale de produs (oferind tehnologii din ce în ce mai avansate și de vârf pe piață, cum ar fi lentila Phantom), precum și inițiativele sale digitale. Cel mai recent exemplu a fost aplicația sa revoluționară, lansată în această vară, care permite încercați lentila Phantomdirect de pe un smartphone (o premieră pe piața sportului). Angajată să continue să abordeze provocările sanitare actuale cu soluții inovatoare, Bollé anunță lansarea unui nou filtru de realitate augmentată, care să permită consumatorilor nu numai să privească și să experimenteze obiectivul exclusiv Phantom al lui Bollé în ochelarii de schi Nevada, dar și să vadă în siguranță si cum arată ochelarii de schi cu căștile Bollé, fără a fi nevoiți să atingă vreodată fizic produsele.

 

La începutul acestui an, Bollé a introdus cu succes tehnologia AR pentru ochelarii săi de soare Chronoshield, iar acum a extins tehnologia pentru prima dată în sporturile de iarnă. În parteneriat cu QReal și M7 Innovations, experiența AR de la Bollé este o premieră pentru industria căștilor și a ochelarilor. În cadrul Instagram, demonstrația invită utilizatorii la „try-on” și „try-out” cel mai tehnic obiectiv fotocromic al lui Bollé: Phantom, împreună cu casca RYFT, care este nouă pentru sezonul 2020/21. Experiența unică a clienților depășește de asemenea si Instagram-ul cu modele 3D interactive pe site-ul Bollé, oferind informatii detaliate cu o simpla miscare a mousului peste obiectiv.

 

„Credem experiența valorează o mie de cuvinte, mai ales atunci când vorbim despretehnologie„, a declarat Louis Cisti, vicepreședinte marketing la Bollé Brands. „Phantom este cea mai bună lentilă fotocromică de pe piața sportului și aveam nevoie de un instrument pentru a-l prezenta clar, ușor de utilizat de toată lumea. Experiența Phantom AR pe care am lansat-o vara trecută a fost un succes masiv, nu doar datorită inovării pe care a oferit-o, ci și pentru a fost un răspuns oportun pentru a aborda constrângerile sanitare cu care se confruntă clienții noștri în timpul COVID. Ne străduim ne păstrăm clienții în siguranță pe pârtii, iar acum îi păstrăm și în siguranță în timpul procesului de achiziție.”

 

După ce au văzut casca și ochelarii pe cap, utilizatorii își pot răsturna pur și simplu camera de la selfie-view la cel pe față, iar lentilele Phantom sunt suprapuse pe vizualizarea lor reală. Utilizatorii introduc apoi efecte de ochelari, ar fi contrastul ridicat, anti-ceață și fotocromatic, în mediul lor real pentru a vedea lentilele Phantom în acțiune. Odată ce utilizatorii selectează un obiectiv care se potrivește stilului și nevoilor lor, aceștia pot achiziționa produsul direct de pe site-ul web nou lansat de comerț electronic Bollé sau pot căuta un dealer participant.

 

          

 

Programul este promovat de către sportivii săi de iarnă de top, AlexisPinturault, Cupa Mondială franceză de schi alpin cu 2 Globuri și 27 Victorii la Cupa Mondială, și DavidWise, membru al echipei de schi US Freestyle și de două ori medaliat cu aur, care poate fi văzut în acțiune în nouL video Bollé de iarnă AR Video „Pentru această versiune de iarnă a experienței noastre de realitate augmentată Phantom, am mers mai departe în senzația realistă a filtrului și în comunicareanoastră”, a explicat Louis Cisti. „Bollé are una dintre cele mai puternice echipe de sportivi de iarnă din lume. Această experiență asociază cei mai mari campioni cu cea mai bună tehnologie de lentile fotocromice de pe piață. Este o declarație puternică. Produsele noastre sunt purtate de cei mai buni, iar cu noul filtru, oricine poate vedea ca un campion”.

 

Folosind AR, utilizatorii vor experimenta direct ceea ce face din  lentila Bollé Phantom lider în sporturile de iarnă.

 

    • Light AdaptiveTechnology: utilizatorul este prezentat cu un glisor care le permite schimbe expunerea lor, făcând scena mai luminos sau mai întunecat. Se uită la filtrul fotocromic molecular al lui Phantom se adaptează la schimbările de lumină ambientală.

 

    • Tratamentanti-ceață: punctul de vedere al utilizatorului din jurul ochelarilor începe se incetoseze, simulând ceață care apare de la transpirație în timp ce schiezi. Acest lucru se datorează condensării ceții pe suprafața cristalinului interior, dar datorită tratamentului anti-ceață, vederea rămâne limpede ca cristalul, mimând performanța din lumea reală a lentilelor Phantom în situații reale.

 

  • Sensibilitate la temperaturiscăzute: Obiectivul Phantom cu tehnologie exclusivă LTS (Sensibilitate la temperatură scăzută) oferă activare, întunecare sau iluminare îmbunătățită, indiferent dacă temperatura este de -25°C sau 5°C.

 

Intreaga gama de lentile Phantom de la Bolle  sunt disponibile in demo-ul AR astfel consumatorii pot selecta lentila care li se potriveste cel mai bine. Gama include:

    • Phantom + care, în plus față de toate tehnologia Phantom include, de asemenea, un film semi-polarizat, care reduce reflexia orbitoare care distrage atenția și îmbunătățește contrastul pentru a distinge gheața de zăpadă.

 

    • Phantom Green Emerald este ideal pentru condiții de lumină puternică.

 

    • Phantom Fire Red amplifică contrastul culorilor si este ideal pentru zilele însorite.

 

  • Phantom Vermillion Blue este un obiectiv versatil care oferă definiție de culoare și percepție a adâncimii.

 

Pentru partea de „try on” din experiența utilizatorii vor putea vedea cum arată lentilele cu casca Bollé RYFT și ochelarii Nevada.

 

RYFT, cea mai noua casca de la Bollé, încalcă toate regulile datorită sistemului său revoluționar de ventilație. Cu orificii mai mari și mai largi decât căștile tradiționale, RYFTsfidează standardele pieței: un sistem inovator de ventilație cu panou activ permite un flux de aer ca niciodată realizat într-o cască de iarna, îndeplinind în același timp cele mai înalte norme de protecție împotriva impactului. Această performanță excepțională de ventilație este completată de sistemul de ventilare Flow Tech Brim de la Bollé, care permite evacuarea aerului cald conținut în ochelarii de protecție prin ventilările căștilor și prin orificiile de aerisire din spate care garantează extracția eficientă a aerului care tranzitează în interiorul căștii. Casca dispune de MIPS® sistem de protecție a creierului combinat cu o carcasa hibridă și cu tehnologia progresiva AVID EPS pentru o protecție perfectă.

 

Ochelarii NEVADA sunt alegerea echipei de sportivi a brandului, se caracterizează prin mixul de stil și tehnologie high-end. Acest ochelari cilindric fără cadru oferă un câmp vizual uimitor de larg, susținut de tehnologia lentilelorBolléPhantom, descrisă mai sus. Nu în ultimul rând, sistemul de aerisire FlowTech® de la Bolléși tratamentul anti-ceață elimină ceața, asigurându-se purtătorul se bucură de o vizibilitate excelentă chiar și în timpul celei mai intense acțiuni.
Pentru a încerca ochelari Nevada cu lentile Phantom și casca RYFT utilizatorii pot scaneze un cod QR care îi va duce pe Instagram, fie urmeze linkul disponibil pe pagina de Instagram a mărcii pentru a incerca experiența ultimata AR a produselor de iarnă.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *